Temat zajęć 23.03,2020 r.: Gra platformowa
Dowiem się, jak ułożyć skrypt dowolnej gry platformowej typu Mario.
Obejrzyj film:
i stwórz grę platformową według scenariusza MIstrzów Kodowania,
który zamieszczony jest na stronie: http://wiki.mistrzowiekodowania.pl/index.php?title=Gra_platformowa
Materiał jest rekomendowany przez MEN na stronie: https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/przedmioty5
(szkołą podstawowa, klasa 6, przedmioty informatyka, Gra platformowa).
Kryteria sukcesu:
Potrafię wykorzystać poznane polecenia i konstrukcje języka Scratch.
Potrafię zaprojektować własne tło i duszka (kostiumów ruchu),
Potrafię sterować duszkiem za pomocą klawiatury.
Potrafię dodać efekt przewijania.
Potrafię zmienić rozmiar postaci.
Potrafię wykorzystać poznane polecenia i konstrukcje języka Scratch.
Potrafię zaprojektować własne tło i duszka (kostiumów ruchu),
Potrafię sterować duszkiem za pomocą klawiatury.
Potrafię dodać efekt przewijania.
Potrafię zmienić rozmiar postaci.
Temat zajęć z dnia 16.03.2020 r.: Zaprojektuj multimedialną kartkę wielkanocną lub animację
wiosenną.
Do projektu kartki wykonaj własne rysunki.
Kryteria sukcesu:
Potrafię wykorzystać poznane polecenia i konstrukcje języka Scratch.
Potrafię zaprojektować własne tło i duszka.
Potrafię opracować scenariusz własnej kartki.
Zachęcam do zainstalowania Scratcha na komputerze, a
jeżeli uczniowie nie mają takiej możliwości to mogą skorzystać z edytora online
i zapisać utworzony projekt na komputerze.
Potrafię wykorzystać poznane polecenia i konstrukcje języka Scratch.
Potrafię zaprojektować własne tło i duszka.
Potrafię opracować scenariusz własnej kartki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz